E'Team Oldala.

Hack & Tutorials & GamePlay! [HD]

Tutorial (érdemes benézni)
GamePlay

Egyenlőre az E'Team nem készített GamePlayokat.  ;)

E'Team Képek !
 

Call of duty 2 RÉSZLEG !

 

PB beállítása COD2-ben

Először is amire szükséged van:
- COD2 - gondolom megvan:)
- COD2 1.2 patch, melyet innen letölthetsz.
- COD2 1.3 patch, melyet innen letölthetsz.

Telepítés menete:
- Belogolsz távoli gépre (vnc, távoli gép kezelése stb.)
- Cod2 szervert leállítod, futtatod a patch-et.
- Miután feltelepült, indítsd el a szervert!
- Logolj be adminként majd írd be konzolba: /pb_sv_ver
Erre a parancsra ki kell írnia PB verzióját.
Ha valami nem stimmelne, akkor nyírd ki a cod2 szervert, majd töltsd le innen a "PunkBuster (CoD2) Security Files" és a "PunkBuster (CoD2) Server Files" bekezdések alatt található fájlok közül a szerverednek megfelelőt.
Indítsd el a szervert. Újra ellenőrid, hogy most már működik-e. Remélhetőleg a most már jó.:)
Nyírd ki a cod2-t újra. Lépj be a COD2/PB mappába. Elvileg lennie kéne 2 fájlnak: pbsv.cfg és pbsvuser.cfg
Ha nincsenek, töltsd le innen a pbsv.cfg-t és a pbsvuser.cfg-t, ill ha van(nak) ilyen fájl(ok), akkor a következők alapján módosítsd (remélem tudsz angolul), admiral mod miatt a szerverről sok embert dobna ki, ezért itt egy publicra "könnyített" verzió: pbsvadmiralmod.cfg, melyet nevezz át pbsv.cfg-re!

pbsv.cfg

pb_sv_MsgPrefix "^3PunkBuster Server" //[PB Message Prefix (default=^3PunkBuster Client)]
pb_sv_MaxDlRate 4 //[KB/sec requested per file (default=4)]
pb_sv_MaxConDls 1 //[concurrent downloads (default=1)]
pb_sv_KickLen 1 //[minutes (default=2)]
pb_sv_CvarFreq 6 //[# of range checks per minute]
pb_sv_CvarLogging 2 //[1=Reg. Log, 2=Var Log, 3=Both, 0=Neither]
pb_sv_CvarWalk 4 //[0=disabled, 1-4=Walk through obtained Cvar lists]
pb_sv_CvarUserPulse 15 //[How often (in min.) to auto-send CvarUser command]
pb_sv_CvarChangedPulse 15 //[How often (in min.) to auto-send CvarChanged command]
pb_sv_CQC 1 //[0=No, 1=Yes (default=1)]
pb_sv_LogSync 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_LogCeiling 1000 //[High log filename serial #]
pb_sv_SsFloor 1 //[Low screenshot filename serial #]
pb_sv_SsCeiling 999999 //[High screenshot filename serial #]
pb_sv_SsCmd "" //[Filename of system command to run after screenshots]
pb_sv_SsWidth 320 //[Requested pixel width of remote screenshots]
pb_sv_SsHeight 240 //[Requested pixel height of remote screenshots]
pb_sv_SsXpct 50 //[Percentage across screen for remote screenshots]
pb_sv_SsYpct 50 //[Percentage down screen for remote screenshots]
pb_sv_SsSrate 1 //[Sample Rate for remote screenshots]
pb_sv_SsDelay 0 //[Maximum delay client waits before capturing screenshot]
pb_sv_SsPath "" //[Path where remote screenshots are saved]
pb_sv_AutoSsFrom 20 //[Minimum # of seconds to wait before requesting next ss]
pb_sv_AutoSsTo 600 //[Maximum # of seconds to wait before requesting next ss]
pb_sv_AutoSs 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_Sleep 100 //[# of Milliseconds (default=60)]
pb_sv_PowerMin 3 //[power points]
pb_sv_PowerDef 1 //[power points]
pb_sv_PowerKickLen 5 //[minutes (default=5)]
pb_sv_httpPort 0 //[port #]
pb_sv_httpAddr "" //[external IP Address]
pb_sv_httpRefresh 30 //[seconds]
pb_sv_httpKey "" //[key]
pb_sv_httpMaps "" //[map list (separate by spaces)]
pb_sv_scoreKick -3 //[minimum score (negative)]
pb_sv_changePeriod 999 //[seconds]
pb_sv_changeMax 2 //[max name changes allowed]
pb_sv_dupNameGrace 90 //[seconds]
pb_sv_autoUpdBan 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_restrictions 1
pb_sv_extChar 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv__UpdateGrace 60
pb_sv_guidRelax 5 //[1=UNKN, 2=WRONGIP, 4=DUP (add desired values)] //csak hogy ne dobálja ki a PB a nem eredetiseket :)
pb_sv_load pbsvlog.cfg //[load remote logging settings (if pbsvlog.cfg exists)]
pb_sv_load protected.cfg //[load the protected Tags (if protected.cfg exists)]
pb_sv_load pbsvuser.cfg //[load the protected Tags (if protected.cfg exists)]
pb_sv_cvarempty //[empty cvar checks before being loaded below]

;Stock Cvar Range List - pb_sv_cvar [cvar_name] [type] [value(s)]
pb_sv_cvar rate IN 25000
pb_sv_cvar cl_maxpackets IN 30 100 //CB-n 60-100!
pb_sv_cvar r_lodbias IN -200 0
pb_sv_cvar r_lodscale IN 1
pb_sv_cvar r_picmip IN 0 3
pb_sv_cvar cg_draw2D IN 1
pb_sv_cvar cg_drawGun IN 1
pb_sv_cvar cg_drawHealth IN 0
pb_sv_cvar cg_drawMaterial IN 0
pb_sv_cvar cg_dumpAnims IN -1
pb_sv_cvar cg_errordecay in 100
pb_sv_cvar cg_footsteps IN 1
pb_sv_cvar cg_fov IN 80
pb_sv_cvar cg_fovMin IN 10
pb_sv_cvar cg_fovScale IN 1
pb_sv_cvar cg_gun_move_f IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_move_minspeed IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_move_r IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_move_rate IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_move_u IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_ofs_f IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_ofs_r IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_ofs_u IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_x IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_y IN 0
pb_sv_cvar cg_gun_z IN 0
pb_sv_cvar cg_hudCompassSize IN 0.5 2
pb_sv_cvar cg_hudCompassSoundPingFadeTime IN 0
pb_sv_cvar cg_hudDamageIconHeight IN 64
pb_sv_cvar cg_hudDamageIconInScope IN 0
pb_sv_cvar cg_hudDamageIconOffset IN 128
pb_sv_cvar cg_hudDamageIconTime IN 2000
pb_sv_cvar cg_hudDamageIconWidth IN 128
pb_sv_cvar cg_hudGrenadeIconInScope IN 0
pb_sv_cvar cg_hudGrenadeIconMaxHeight IN 104
pb_sv_cvar cg_hudGrenadeIconMaxRange IN 250
pb_sv_cvar cg_hudObjectiveMaxRange IN 2048
pb_sv_cvar cg_hudObjectiveMinAlpha IN 1
pb_sv_cvar cg_hudObjectiveMinHeight IN -70
pb_sv_cvar cg_shock_mouse IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_mouse_fadeTime IN 0.001
pb_sv_cvar cg_shock_mouse_maxpitchspeed IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_mouse_maxyawspeed IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_mouse_sensitivityscale IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_screenBlendFadeTime IN 0.001
pb_sv_cvar cg_shock_screenBlendTime IN 0.001
pb_sv_cvar cg_shock_sound IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_soundDryLevel IN 1
pb_sv_cvar cg_shock_soundFadeInTime IN 0.25
pb_sv_cvar cg_shock_soundFadeOutTime IN 2.5
pb_sv_cvar cg_shock_soundLoopEndDelay IN -1.5
pb_sv_cvar cg_shock_soundLoopFadeTime IN 2
pb_sv_cvar cg_shock_soundModEndDelay IN -0.75
pb_sv_cvar cg_shock_soundRoomType IN "generic"
pb_sv_cvar cg_shock_soundWetLevel IN 0.5
pb_sv_cvar cg_shock_viewKickPeriod IN 0.75
pb_sv_cvar cg_shock_viewKickRadius IN 0
pb_sv_cvar cg_shock_volume_announcer IN 1
pb_sv_cvar cg_shock_volume_auto IN 0.5
pb_sv_cvar cg_shock_volume_auto2d IN 0.5
pb_sv_cvar cg_shock_volume_body IN 0.2
pb_sv_cvar cg_shock_volume_item IN 0.2
pb_sv_cvar cg_shock_volume_local IN 0.2
pb_sv_cvar cg_shock_volume_menu IN 1
pb_sv_cvar cg_shock_volume_music IN 0.4
pb_sv_cvar cg_shock_volume_shellshock IN 1
pb_sv_cvar cg_shock_volume_voice IN 0.2
pb_sv_cvar cg_shock_volume_weapon IN 0.5
pb_sv_cvar cg_thirdPerson IN 0
pb_sv_cvar cg_thirdPersonAngle IN 0
pb_sv_cvar cg_thirdPersonRange IN 120
pb_sv_cvar cg_tracerchance IN 0.4
pb_sv_cvar cg_tracerlength IN 160
pb_sv_cvar cg_tracerScale IN 50
pb_sv_cvar cg_tracerScaleDistRange IN 25000
pb_sv_cvar cg_tracerScaleMinDist IN 5000
pb_sv_cvar cg_tracerSpeed IN 4500
pb_sv_cvar cg_tracerwidth IN 0.8
pb_sv_cvar cg_viewsize IN 100
pb_sv_cvar cl_avidemo IN 0
pb_sv_cvar cl_forceavidemo IN 0
pb_sv_cvar cl_freelook IN 1
pb_sv_cvar cl_pitchspeed IN 140
pb_sv_cvar cl_punkbuster IN 1
pb_sv_cvar cl_yawspeed IN 140
pb_sv_cvar com_maxfps OUT 0.000001 40
pb_sv_cvar fixedtime IN 0
pb_sv_cvar friction IN 5.5
pb_sv_cvar fs_ignoreLocalized IN 0
pb_sv_cvar fx_count IN 0
pb_sv_cvar fx_debug IN 0
pb_sv_cvar fx_debugBolt IN 0
pb_sv_cvar fx_draw IN 1
pb_sv_cvar fx_enable IN 1
pb_sv_cvar fx_freeze IN 0
pb_sv_cvar fx_profile IN 0
pb_sv_cvar fx_sort IN 1
pb_sv_cvar fx_visMinTraceDist IN 80
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseEnd_pulseDuration IN 700
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseEnd_toAlpha IN 0
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseOne_pulseDuration IN 150
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseThree_pulseDuration IN 400
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseThree_toAlphaMultiplier IN 0.6
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseTwo_pulseDuration IN 320
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_phaseTwo_toAlphaMultiplier IN 0.7
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_pulseStart IN 0.35
pb_sv_cvar hud_healthOverlay_regenPauseTime IN 5000
pb_sv_cvar inertiaAngle IN 0
pb_sv_cvar inertiaDebug IN 0
pb_sv_cvar inertiaMax IN 50
pb_sv_cvar jump_height IN 39
pb_sv_cvar jump_ladderPushVel IN 128
pb_sv_cvar jump_slowdownEnable IN 1
pb_sv_cvar jump_spreadAdd IN 64
pb_sv_cvar jump_stepSize IN 18
pb_sv_cvar mantle_check_angle IN 60
pb_sv_cvar mantle_check_radius IN 0.1
pb_sv_cvar mantle_check_range IN 20
pb_sv_cvar mantle_debug IN 0
pb_sv_cvar mantle_enable IN 1
pb_sv_cvar mantle_view_yawcap IN 60
pb_sv_cvar m_pitch out -0.015 0.015
pb_sv_cvar m_yaw in 0.022
pb_sv_cvar mss_q3fs IN 1
pb_sv_cvar pb_Sleep IN 0 500
pb_sv_cvar player_adsExitDelay IN 0
pb_sv_cvar player_backSpeedScale IN 0.7
pb_sv_cvar player_breath_fire_delay IN 0
pb_sv_cvar player_breath_gasp_lerp IN 6
pb_sv_cvar player_breath_gasp_scale IN 4.5
pb_sv_cvar player_breath_gasp_time IN 1
pb_sv_cvar player_breath_hold_lerp IN 4
pb_sv_cvar player_breath_hold_time IN 4.5
pb_sv_cvar player_breath_snd_delay IN 1
pb_sv_cvar player_breath_snd_lerp IN 2
pb_sv_cvar player_dmgtimer_flinchTime IN 500
pb_sv_cvar player_dmgtimer_maxTime IN 750
pb_sv_cvar player_dmgtimer_minScale IN 0
pb_sv_cvar player_dmgtimer_stumbleTime IN 500
pb_sv_cvar player_dmgtimer_timePerPoint IN 100
pb_sv_cvar player_footstepsThreshhold IN 0
pb_sv_cvar player_moveThreshhold IN 10
pb_sv_cvar player_scopeExitOnDamage IN 0
pb_sv_cvar player_spectateSpeedScale IN 2
pb_sv_cvar player_strafeSpeedScale IN 0.8
pb_sv_cvar player_turnAnims IN 0
pb_sv_cvar player_view_pitch_down IN 85
pb_sv_cvar player_view_pitch_up IN 85
pb_sv_cvar r_blur IN 0
pb_sv_cvar r_colorMap IN "Unchanged"
pb_sv_cvar r_cosinePowerMapShift IN 0
pb_sv_cvar r_debugShader IN none
pb_sv_cvar r_drawBModels IN 1
pb_sv_cvar r_drawDecals IN 1
pb_sv_cvar r_drawEntities IN 1
pb_sv_cvar r_drawPrimCap IN 0
pb_sv_cvar r_drawPrimFloor IN 0
pb_sv_cvar r_drawSModels IN 1
pb_sv_cvar r_drawWater IN 1
pb_sv_cvar r_drawWorld IN 1
pb_sv_cvar r_drawXModels IN 1
pb_sv_cvar r_fog IN 1
pb_sv_cvar r_forceLod IN "none"
pb_sv_cvar r_fullbright IN 0
pb_sv_cvar r_highLodDist IN -1
pb_sv_cvar r_lightMap IN "Unchanged"
pb_sv_cvar r_lighttweakambient IN 0 0.2
pb_sv_cvar r_lockPvs IN 0
pb_sv_cvar r_lowestLodDist IN -1
pb_sv_cvar r_lowLodDist IN -1
pb_sv_cvar r_mediumLodDist IN -1
pb_sv_cvar r_norefresh IN 0
pb_sv_cvar r_normalMap IN "Unchanged"
pb_sv_cvar r_overbrightBits IN 0 2
pb_sv_cvar r_polygonOffsetScale IN -1
pb_sv_cvar r_polygonOffsetBias IN -1
pb_sv_cvar r_portalFineCull IN 1
pb_sv_cvar r_portalWalkLimit IN 0
pb_sv_cvar r_rmse IN 0
pb_sv_cvar r_showFbColorDebug IN "None"
pb_sv_cvar r_showFloatZDebug IN 0
pb_sv_cvar r_showGroundLit IN 0
pb_sv_cvar r_showLightGrid IN 0
pb_sv_cvar r_showMissingLightGrid IN 0
pb_sv_cvar r_showPortals IN 0
pb_sv_cvar r_showSModelNames IN 0
pb_sv_cvar r_showSurfCounts IN 0
pb_sv_cvar r_showTriCounts IN 0
pb_sv_cvar r_showTris IN 0
pb_sv_cvar r_showVertCounts IN 0
pb_sv_cvar r_singleCell IN 0
pb_sv_cvar r_skipBackEnd IN 0
pb_sv_cvar r_skipPvs IN 0
pb_sv_cvar r_smp IN 0
pb_sv_cvar r_specularColorScale IN 1
pb_sv_cvar r_specularMap IN "Unchanged"
pb_sv_cvar r_sun_from_dvars IN 0
pb_sv_cvar r_xdebug IN ""
pb_sv_cvar r_zfar IN 0
pb_sv_cvar r_znear IN 4
pb_sv_cvar r_znear_depthhack IN 0.1
pb_sv_cvar sc_blur IN 2
pb_sv_cvar sc_count IN 24
pb_sv_cvar sc_debugCasterCount IN 24
pb_sv_cvar sc_debugReceiverCount IN 24
pb_sv_cvar sc_fadeRange IN 0.25
pb_sv_cvar sc_length IN 400
pb_sv_cvar sc_offscreenCasterLodBias IN 0
pb_sv_cvar sc_offscreenCasterLodScale IN 20
pb_sv_cvar sc_shadowInRate IN 2
pb_sv_cvar sc_shadowOutRate IN 5
pb_sv_cvar sc_showDebug IN 0
pb_sv_cvar sc_showOverlay IN 0
pb_sv_cvar sc_wantCount IN 12
pb_sv_cvar sc_wantCountMargin IN 1
pb_sv_cvar sensitivity IN 0 30.000001
pb_sv_cvar snaps IN 20 40
pb_sv_cvar stopspeed IN 100
pb_sv_cvar timescale IN 1
pb_sv_cvar viewlog IN 0
pb_sv_cvar wall IN 0
pb_sv_cvar esp IN 0
pb_sv_cvar 3rdp0 IN 0
pb_sv_cvar 3rdp1 IN 0
pb_sv_cvar aaaa IN 0
pb_sv_cvar aaim IN 0
pb_sv_cvar aaim1 IN 0
pb_sv_cvar aaoff IN 0
pb_sv_cvar aaon IN 0
pb_sv_cvar aburst IN 0
pb_sv_cvar aburst1 IN 0
pb_sv_cvar aburst2 IN 0
pb_sv_cvar aburst3 IN 0
pb_sv_cvar aburst4 IN 0
pb_sv_cvar aburst5 IN 0
pb_sv_cvar aburst6 IN 0
pb_sv_cvar aburst7 IN 0
pb_sv_cvar aburst8 IN 0
pb_sv_cvar aburst9 IN 0
pb_sv_cvar afire IN 0
pb_sv_cvar aim IN 0
pb_sv_cvar aimkey IN 0
pb_sv_cvar aimkey IN 0
pb_sv_cvar aimvec IN 0
pb_sv_cvar akburst IN 0
pb_sv_cvar akburst2 IN 0
pb_sv_cvar alias IN 0
pb_sv_cvar anrecoil IN 0
pb_sv_cvar autoaim IN 0
pb_sv_cvar autofire IN 0
pb_sv_cvar av2chest IN 0
pb_sv_cvar av2head IN 0
pb_sv_cvar av2neck IN 0
pb_sv_cvar av3chest IN 0
pb_sv_cvar av3head IN 0
pb_sv_cvar av3neck IN 0
pb_sv_cvar avchest IN 0
pb_sv_cvar avex0 IN 0
pb_sv_cvar avex1 IN 0
pb_sv_cvar avexc IN 0
pb_sv_cvar avexh IN 0
pb_sv_cvar avhead IN 0
pb_sv_cvar avneck IN 0
pb_sv_cvar bothelp IN 0
pb_sv_cvar cheats IN 0
pb_sv_cvar esp_all IN 0
pb_sv_cvar esp_names IN 0
pb_sv_cvar esp_off IN 0
pb_sv_cvar esp_weapons IN 0
pb_sv_cvar fire IN 0
pb_sv_cvar glow IN 0
pb_sv_cvar guid IN 0
pb_sv_cvar gun IN 0
pb_sv_cvar ignorewalls IN 0
pb_sv_cvar melee IN 0
pb_sv_cvar mode IN 0
pb_sv_cvar names IN 0
pb_sv_cvar nofx IN 0
pb_sv_cvar ogc_aim IN 0
pb_sv_cvar ogc_bot IN 0
pb_sv_cvar ogc_fov IN 0
pb_sv_cvar ogc_glow IN 0
pb_sv_cvar ogc_mode IN 0
pb_sv_cvar ogc_names IN 0
pb_sv_cvar ogc_trans IN 0
pb_sv_cvar ogc_wall IN 0
pb_sv_cvar ogc_weapons IN 0
pb_sv_cvar pesp IN 0
pb_sv_cvar pistolburst IN 0
pb_sv_cvar pistolburst2 IN 0
pb_sv_cvar radar IN 0
pb_sv_cvar radarconf IN 0
pb_sv_cvar recoil IN 0
pb_sv_cvar recoil1 IN 0
pb_sv_cvar rfog IN 0
pb_sv_cvar rscope IN 0
pb_sv_cvar script1 IN 0
pb_sv_cvar sesp0 IN 0
pb_sv_cvar sesp1 IN 0
pb_sv_cvar shoot IN 0
pb_sv_cvar thirdp IN 0
pb_sv_cvar thirdpcfg IN 0
pb_sv_cvar thrd IN 0
pb_sv_cvar vec IN 0
pb_sv_cvar vec_crouch IN 0
pb_sv_cvar vec_prone IN 0
pb_sv_cvar vec_stand IN 0
pb_sv_cvar vec1 IN 0
pb_sv_cvar w_bot IN 0
pb_sv_cvar w_chams IN 0
pb_sv_cvar w_cross IN 0
pb_sv_cvar w_fog IN 0
pb_sv_cvar w_pbss IN 0
pb_sv_cvar w_recoil IN 0
pb_sv_cvar w_scope IN 0
pb_sv_cvar w_wallhack IN 0
pb_sv_cvar w_walls IN 0
pb_sv_cvar wallhack IN 0
pb_sv_cvar wallsm IN 0
pb_sv_cvar weapons IN 0
pb_sv_cvar wf IN 0
pb_sv_cvar wf1 IN 0
pb_sv_cvar wf2 IN 0
pb_sv_cvar wf3 IN 0
pb_sv_cvar wh IN 0
pb_sv_cvar wh1 IN 0
pb_sv_cvar wh2 IN 0
pb_sv_cvar wh3 IN 0
pb_sv_cvar wwall IN 0
pb_sv_cvar wwall1 IN 0


pbsvuser.cfg

pb_sv_md5toolempty
pb_sv_md5toolfreq 90
pb_sv_md5tool w "1.3" v CoD2MP_s.exe SZ1974272 AT0 LEN2048 AB04E0621CEA018666D106A75EE17204
pb_sv_md5tool w "1.3" v gfx_d3d_mp_x86_s.dll SZ1855488 AT0 LEN2048 1A68832D6A95356DD955D08B0E645DD5
pb_sv_md5tool w "1.3" v gfx_d3d_x86_s.dll SZ1851392 AT0 LEN2048 FA9D4BDBA9EEEB678C35489AB42631D1
pb_sv_md5tool w "1.3" v mss32.dll SZ370688 AT0 LEN2048 68F466C4CA7B5341E051DC815295269B
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_00.iwd SZ162248089 AT0 LEN2048 A83621F19AEDDA2D184D61F77985ECD8
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_01.iwd SZ145087064 AT0 LEN2048 8DA95F62964B880D8DC471FD6EB628EE
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_02.iwd SZ164849656 AT0 LEN2048 5CB521F38E15DD1F54F7954F72B15A9E
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_03.iwd SZ166691505 AT0 LEN2048 037BF771D38BFE13D7FBBE17C9AFB663
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_04.iwd SZ167614395 AT0 LEN2048 9D9E8E32D36128A8B074AB117E2F107C
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_05.iwd SZ167121878 AT0 LEN2048 B71B185B69DC8521F323B830C64BE490
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_06.iwd SZ49366825 AT0 LEN2048 7F68318DB3B3BE3E1312CC48FA63F579
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_07.iwd SZ2438462 AT0 LEN2048 19DF90837A13089C280655B07595A816
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_08.iwd SZ167893004 AT0 LEN2048 21DB624C1F151467921884523B34CBB4
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_09.iwd SZ168002498 AT0 LEN2048 75D4D4043B9211F5F748D02497D63BFC
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_10.iwd SZ167770114 AT0 LEN2048 AAC87EBF99D6C4D9E4AA0B92DF50EB9D
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_11.iwd SZ167727066 AT0 LEN2048 077717B1782997EE39D108DCBBD20243
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_12.iwd SZ167659421 AT0 LEN2048 8EA51722A673802CC771D94F9815A8CC
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_13.iwd SZ170373438 AT0 LEN2048 7491FFF5972CDAB7D3C60E09434BE2DD
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_14.iwd SZ95725502 AT0 LEN2048 47433B8984846531396FBDD2C11BAC7B
pb_sv_md5tool w "1.3" v main/iw_15.iwd SZ26569995 AT0 LEN2048 695751FAE36189C505213D5C2DC33568
pb_sv_md5tool w "1.3" v miles/mssmp3.asi SZ137216 AT0 LEN2048 04A5544BEC1C556B1989834135566F43


Miután átírtad, indítsd el a szervert, és reménykedj, hogy működik. :)
A config sok haxolót kivág (ajánlott PB config + CB), ill. 10 percen belül 3 képet készít a COD2/PB/SVSS mappába a játékosokról (a szerveren lesz a könyvtár), őket utólag ki lehet bannolni. A képen lesz két * között 32 karakter hosszú kódsor.
Ezt beírva ide a guid helyére: /PB_SV_BanGuid "guid" ??? ??? "szöveg" lehet bannolni
Ha saját magad szeretnél képet készíteni: /pb_sv_getss #slotszám
Slotszám megnézése: /pb_plist (első oszlop)
Ha esetleg kickelni szeretnéd: /pb_sv_kick #slotszám #perc "szöveg"
Ha a kibannolt legközelebb csatlakozni akarna, akkor a "szöveg" helyére beírt kis anyázós mondatkát fogja látni (mindenki azt ír, amit akar:) ). Innentől kezdve arról a szerverről ki lesz tiltva a guidja.

Mivel azonban egy bannolás csak arra a szerverre vonatkozik, ahonnan kivágták az egyént, sok emberben felmerült a gondolat, hogy miért nem lehet egyesíteni a bannolást, azaz x szerverről kivágnak valakit, akkor automatice y szerverre se tudjon felmenni.
Ezért alakult egy közösség, a punksbusted ami pont erről szól. Van egy/több szervered, melyekkel csatlakozol egy "master" szerverre. Ez összegyűti a bannolt guidokat (Kép alapján, ismert csít MD5 azonosítója alapján), majd az összes szerverre feltölti a bannolt guidokat. Tehát most már ha X szerverről bannolva van valaki, akkor Y szerverre sem tud felmenni!
Ha csatlakozni szeretnél, regelj a fórumba, majd az admin-join menüpontnál kérd felvételedet. Pár nap múlva vagy kapsz emailt, melyben vagy elfogadják a jelentkezésed, vagy nem.:) A visszaigazolás után kapsz tájékoztató emailt, hogy hogyan teheted szerveredet "streaming" státuszba.

Jó lenne, ha minél többen csatlakoznának!

Röviden ennyi lenne a PB ismertető, ha valami kérdésed lenne, esetleg nem világos valami, nyugodtan írj a robajcod@freemail.hu címre!
 

Hasznos PB parancsok

COD és COD2 alatt is működik!

Játékosként is működik!:

/PB_PLIST //meg tudod nézni a játékosok slotszámát (+ sok mást)
/PB_kick #slotszám //egy játékost akarsz kirúgni? A fenti configgal ha 3-man beírják ezt, akkor pápá!:) (TK-s köcsögök és vélt/valós csíterek ellen jó, ha nincs admin)
/PB_CvarList//A szerveren ellenőrzött beállításokat listázza ki
/PB_MyGuid//A guidodat írja ki
/PB_WebUpdate//PB ftissítés, ha máshogy nem megy
/PB_Ver//A PB-d verzióját írja ki
/PB_Security [0/1]//Ha vmi gond van PB-vel érdemes 0-ra rakni, ez főleg akkor hasznos, amikor a kliens PB-je újabb, mint a szerveren levő
/PB_System [0/1]//Alapból 0, ha valami másik progival összeakadna PB rakd 1-re


Adminként:

/PB_SV_AutoUpdBan [0/1] //ha 1, akkor ban után automatice frissíti a ban listát, érdemes 1-re rakni!
/PB_SV_Ban [Név vagy #sloszám] [Szöveg] //ha szerveren játszik valaki és bannolni szeretnéd
/PB_SV_BanEmpty //banlista ürítése
/PB_SV_BanGuid [guid] [játékos neve] [IP cím] [szöveg] //ez nagyon hasznos, képek alapján utólag lehet bannolni, a név és az IP helyére érdemes ??? -t rakni (3 db!), és akkor ha más néven/IP-vel játszik akkor is szevasz:)
/PB_SV_BanList //bannoltak listája
/PB_SV_CvarList //a szerver milyen beállításokat (CVAR) ellenőriz
/PB_SV_Enable //PB bekapcsolása
/PB_SV_Disable //PB kikapcsolása
/PB_SV_GetSs [játékos neve vagy #slotszám] //Képet készít a adott játékosról, ha nem adsz meg nevet/slotszámot akkor mindenkiről készít!
/PB_SV_Kick [név vagy #slotszám] [perc] [szöveg] //egy játékos kirúgása adott időre
/PB_SV_Writecfg //PB memóriában léve beállításainak mentése, hasznos, ha valamit buherálsz:)
/PB_SV_UnBan #slotszám //Ha vki mégsem lenne csíter:) - pb_sv_banlist-el lehet megnézni a #slotszámot
/PB_SV_UnBanGuid [guid] //Ugyanaz mint az előző, csak guid alapján
/PB_SV_Update //Ha a PB nem akar magától frissülni, akkor ha nincs játékos a szerveren, megpróbálja magát frissíteni
/PB_SV_Ver //A szerveren levő PB verziószámát írja ki
 

Először is Névszínezésnél tudni kell a számokhoz tartozó színeket.
A számok elé egy ilyen jelet kell rakni:  ^
Ezt így tudjuk megtenni: Alt Gr + 3 =  ^
A jel mögé pedig mindig csak a kívánt szín számát kell beírni.

Szám Szín
0 fekete
1 piros
2 zöld
3 sárga
4 kék
5 türkiz
6 lila
7 fehér
8 Ez csapatonként változik.
Amerikánál: zöld
Oroszoknál: téglavörös
Briteknél: kék
Németeknél: kék
9 szürke

 

Na akkor nézzünk is egy példát:
A nevünk most az lesz hogy: "CALLOFDUTY".
Sárga nevet akarunk csinálni.

Beállításoknál beírt név TAB menüben a név Chat név
^3CALLOFDUTY CALLOFDUTY CALLOFDUTY

Ha több színt is akarunk egy névben, azt úgy tehetjük meg, hogy még egy színkódot teszünk a nevünkbe. Legyen az egyik szín most is a sárga a másik pedig a piros.

Beállításoknál beírt név TAB menüben a név Chat név
^3CALLOF^1DUTY CALLOFDUTY CALLOFDUTY

Biztos észre vette mindenki hogy a "Chat név" az nem változott semmit se. Ennek az az oka hogy ehhez másféle módszert kell alkalmazni.
Ha azt akarjuk, hogy a "Chat név" is színes legyen akkor duplán kell beírni a színkódot.
A két szín legyen most a szürke és a zöld

Beállításoknál beírt név TAB menüben a név Chat név
^^99CALLOF^^22DUTY ^9CALLOF^2DUTY CALLOFDUTY

A TAB menüben mint látható ott maradt a színkód. Ez a hátránya a dupla bindelésnek. Viszont chatelésnél vagy ha megölnek vagy te ölsz meg valakit, akkor színes neved lesz.
Van két variáció is, lehet válogatni. smiley
 

 



Bindelés


Bindelés alatt azt értjük, mikor egy megadott betű vagy szám lenyomásával egy előre meghatározott szöveget küldünk a Chat-be.
Bindelésnek is két módja van: Ékezetes vagy anélkül.
Én az Ékezetes Bindelést mutatom be, mert ez annak is müködik, aki ékezet nélkül akar bindelni és annak is aki ékezettel.
Kelleni fog hozzá egy Total Commander, mert én az alapján fogom elmagyarázni az egészet. Total Commander az oldalról letölthető! .:Töltsd le itt!:.

Kezdők kedvéért részletesebben is leírom, haladók csak simán nyissák meg a CFG-jüket.


Kezdőknek


   1.Nyissuk meg a Total Commandert.
   2.Nyissuk meg a Call of Duty 2 könyvtárat.
   3.Lépjünk a "main" mappába.
   4.Utána a "players" mappába.
   5.Válasszuk ki a profilunkat és nyissuk meg.

Na és meg is érkeztünk.
Itt két fájl található.
         -config.cfg
         -config_mp.cfg

Nekünk a "config_mp.cfg"-re lesz szükségünk.

   1.Katt rá jobb gombbal.
   2.Társítás.
   3.WordPad MFC alkalmazás


Miután megnyitottuk a .cfg-t, Enterrel nyissunk egy új sort.
Az üres sorba írjuk be hogy:

         -bind X "say \"Első Bindelésem.\""

Az "X" helyére mindenki írjon egy tetszőleges betűt, amire a bindet akarja állítani. Arra azért figyeljünk, hogy ne olyan betűt válasszunk amire eredetileg már állítva van valami. (pl: W, A, S, D -t semmi kép ne, mert az az irányítás)
Az "Első Bindelésem" helyére egy tetszőleges szöveget írjunk be.
Az idézőjeleket nehogy kitöröljük, mert attól lesz ékezetes a bind.

Színezni a Bindet ugyan úgy kell mint a nevet:

         -bind X "say \"^1Első ^6Bindelésem.\""   

Ez a játékban így fog kinézni:

         -Első Bindelésem.

Ha kész van, akkor mentsük el.
         -Fájl
         -Mentés

 



Névvillogtatás


A Névvillogtatás sem egy bonyolult dolog.
A lényege az, hogy a nevünket váltogatjuk bindeléssel, és ennek hatására olyan mint ha a nevünk villogna. Általában csak a név színét változtatják meg és ezért tűnik úgy mintha a név villogna. Két névváltás(villogás) között be lehet állítani, hogy mennyi idő teljen el.

Kezdjük is el.
Ugyan úgy kell elkezdeni mint a sima Bindelést.
Kelleni fog hozzá egy Total Commander, mert én az alapján fogom elmagyarázni az egészet. Total Commander az oldalról letölthető! .:Töltsd le itt!:.

Kezdők kedvéért részletesebben is leírom, haladók csak simán nyissák meg a CFG-jüket.


Kezdőknek


   1.Nyissuk meg a Total Commandert.
   2.Nyissuk meg a Call of Duty 2 könyvtárat.
   3.Lépjünk a "main" mappába.
   4.Utána a "players" mappába.
   5.Válasszuk ki a profilunkat és nyissuk meg.

Na és meg is érkeztünk.
Itt két fájl található.
         -config.cfg
         -config_mp.cfg

Nekünk a "config_mp.cfg"-re lesz szükségünk.

   1.Katt rá jobb gombbal.
   2.Társítás.
   3.WordPad MFC alkalmazás


Miután megnyitottuk a .cfg-t, Enterrel nyissunk egy új sort.
A nevünk most is legyen ugyan az mint a névszínezés során.
Mivel villogtatni akarunk  két nevet csinálunk.
         -Név1: "CALLOFDUTY"
         -Név2: "CALLOFDUTY"

Egyszerű a dolog. Két névváltás között a nevünk megmarad, de a színe változik. Így villogás érhető el.
Ha ezt a nevet ugyan ezzel a színekkel szeretnénk villogtatni, akkor így kell kinéznie a bindnek:

         -bind X "name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY"

A név így fog kinézni játék közben:
                          
                             

Az "X" helyére mindenki írjon egy tetszőleges betűt, amire a bindet akarja állítani. Arra azért figyeljünk, hogy ne olyan betűt válasszunk amire eredetileg már állítva van valami. (pl: W, A, S, D -t semmi kép ne, mert az az irányítás)
A "CALLOFDUTY" helyére a saját nevünk írjuk, olyan színnel amilyennel szeretnénk. Színezésről ugye már esett szó úgy hogy azt nem írom le megint.
A "CALLOFDUTY" helyére ismét írjuk a nevünket, de más színnel mint az eredetit, különben nem fog meglátszani a színek váltogatása. Más néven nem fog villogni a nevünk.
A "wait 40"-ben a "40" helyén az időt lehet beállítani, hogy milyen időközzel ugorjon a nevünk a következő névre. Tetszés szerint írjon mindenki egy számot a saját bindjéhez.
Az idézőjelek(") a pontos vesszővel(;) együtt itt is fontosak. Ne töröljük ki őket!

Ha kész van, akkor mentsük el.
         -Fájl
         -Mentés

Érdekesség!
   -A névvillogtatás SD módban nem működik, mivel ott egy kör alatt csak egyszer lehet nevet változtatni, így nem fog a nevünk villogni.
   -Vannak szerverek, ahol a szerver laggmentes futtatása érdekében szabályozzák a névváltást(esetünkben villogtatás), mivel ez laggot okozhat a szerveren. Ezt úgy teszik meg, hogy ha a névváltás átlépi X másodpercen belül a megengedett számot(pl: 4 másodpercen belül 2 névváltás engedélyezett a szerveren, és mi 4 másodpercen belül 3-szor váltunk nevet), akkor kickeli a szerver a játékost. Nem is olyan sok ez, ha figyelembe vesszük, hogy egy "wait 20"-asra állított névvillogtatás akár 3-szor is válthat nevet 1 másodpercen belül. Szóval, ha valakit "Névvillogtatás" után vagy közben kickel egy szerver az ne csodálkozzon.laugh Ezért fontos, hogy olyan számot adjunk meg a beállításnál, amit szerintünk minden szerver elbír.


 

 

 

 

 
 
Szerkesztette : E'Team`Exile